SGK’dan Bergama’da milyonluk satış: 4 taşınmaz ihaleye çıkıyor!
- 6 saat önce
- 1 dakikada okunur

İzmir Bergama'da mülkiyeti Sosyal Güvenlik Kurumu'na (SGK) ait 4 taşınmaz, Temmuz ayında elektronik ortamda düzenlenecek açık artırma ile satışa çıkıyor. Satışlardan en az 21 milyon TL gelir elde edilmesi bekleniyor.
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Başkanlığı, İzmir’in Bergama ilçesinde bulunan mülkiyetindeki 4 taşınmazı satışa çıkarıyor.
Satışlar, Temmuz ayının ikinci yarısında elektronik açık artırma yöntemiyle gerçekleştirilecek. Yatırımcılar 20-31 Temmuz 2026 tarihleri arasında dijital platform üzerinden teklif verebilecek.
SGK’nın satışlardan en az 21 milyon 660 bin TL gelir elde etmesi bekleniyor. Taşınmazların satışının, kurumun portföy yönetimi kapsamında gerçekleştirildiği öğrenildi.

















































Yorumlar