Tamer Osmanağaoğlu’ndan Tire’deki dolu afeti için TBMM’de çağrı
- 4 saat önce
- 1 dakikada okunur

MHP Genel Sekreter Yardımcısı ve İzmir Milletvekili Tamer Osmanağaoğlu, TBMM Genel Kurulunda yaptığı konuşmada Tire’nin Kurşak, Alaylı ve Büyükkale mahallelerinde dolu afetinden etkilenen çiftçilere geçmiş olsun dileklerini ileterek, mağduriyetlerin giderilmesi için ilgili kurumların gerekli hassasiyeti göstereceğine inandığını söyledi.
MHP Genel Sekreter Yardımcısı, İzmir Milletvekili Tamer Osmanağaoğlu TBMM Genel Kurulunda yaptığı konuşmada geçtiğimiz günlerde Tire’de yaşanan dolu afetini Tire ilçemize bağlı Kurşak, Alaylı ve Büyükkale Mahallelerine gerçekleştirdiğim ziyarette bir araya gelme fırsatı bulduğum hemşerilerimize bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.” sözleriyle gündeme taşıdı.
Konuşmasında “Alışılagelmiş mevsim beklentilerinin dışına çıkan ve özellikle çiftçilerimizin zarara uğramasına sebep olan doğa olaylarıyla çok daha fazla karşılaştığımız dönemlerden geçilmektedir.” İfadelerini kullanan Osmanağaoğlu şunları söyledi:
“Seçim bölgem İzmir de özellikle dolu hadiselerinin daha fazla yaşandığı bölgelerden birisidir. Bu minvalde; Geçtiğimiz günlerde yaşanan dolu afetinden etkilenen; Tire ilçemize bağlı Kurşak, Alaylı ve Büyükkale Mahallelerine gerçekleştirdiğim ziyarette bir araya gelme fırsatı bulduğum hemşerilerimize bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.
Tarım ve Orman Bakanlığı ile bağlı kuruluşların vatandaşların mağduriyetinin giderilmesi için çalışmalar yaptığını da söyleyen Osmanağaoğlu “Mağduriyetlerinin giderilmesi için; Tarım Bakanlığımız başta olmak üzere, ilgili kurum ve kuruluşların gerekli hassasiyeti göstereceğine olan inancımın tam olduğunu ifade ediyorum.” dedi.
















































Yorumlar